PRIVATLIVSPOLITIK Turneringer

Kære turneringsdeltager.

Til brug for afviklingen af vore turneringer, indsamler vi nogle persondata på dig. Vi behandler alene ”almindelige personoplysninger” i form af registrerings- og kontaktoplysninger som navn, e-mail, mobil samt golfrelevante oplysninger som golfhandicap, køn, alder og medlemsnummer.

Ingen af disse informationer videregives til tredjemand, men nogle af disse oplysninger vil være synlige for alle, da deltager-, start- og resultatlister er offentligt tilgængelige i turneringssystemet, og vil være det i hele det kalenderår i hvilket turneringen afvikles.

Vi kan desuden tage situationsbilleder fra arrangementet samt billeder af dagens præmietagere, der kan blive brugt på klubbens hjemmeside, Facebookside samt i lokalpressen, hvor præmietagernes navne og resultater fra dagen ligeledes oplyses.

Du kan læse klubbens fulde privatlivspolitik lige HER…

For eventuel yderligere info, kontakt sekretariatet på golfklub@himmerland.eu / 5163 1978

Godkendt af bestyrelsen 03.05.2023