SEKRETÆRENS SHANKS

SEKRETÆREN VENDER TILBAGE....

Sat på siden 19.11.2020
 

Jubiiiii... Så blev der løsnet op igen i det nordjyske og sekretæren vender tilbage til sin vinterpind fra og med torsdag den 26/11 :)

SEKRETARIAT UBEMANDET

Så står vi her igen… Vi følger i klubben naturligvis de seneste retningslinjer og anbefalinger. Vi må stå sammen og hjælpe hinanden med at få bugt med den infame virus og minimere personlig kontakt, hvorfor jeres rare sekretær fra nu og – foreløbig – fire uger frem, vil varetage klubbens administrative opgaver hjemmefra.

 

Det betyder blot, at sekretariatet er ubemandet – I kan stadig få fat i mig via e-mail (golfklub@himmerland.eu) og mobil (5163 1978) inden for klubkontorets normale åbningstider (der her i vinterperioden som bekendt er torsdage 9-15 og fredage 12-15), men I kan altså ikke lige kigge forbi og sige hej eller hente DGU-kort og lignende… 

 

Vi har også valgt at aflåse Members Only, hvilket betyder, at der ikke kan indleveres scorekort i ’postkassen’. Så ligger du inde med et kort, du ikke selv kan få registreret elektronisk, så scan det ind/tag et billede og send det til golfklub@himmerland.eu – så registrerer sekretæren det for dig :)

 

Vi følger udviklingen og håber, vi alle slipper nådigt igennem. Pas på jer selv og hinanden derude!

SEKRETARIATET PÅ VINTERTID

Sat på siden 01.11.2020

 

Vi er nået tidspunktet for sekretariatets VINTERTID. Nu er det tid for jeres rare sekretær at holde vinter-, påske-, pinse-, sommer-, efterårsferier m.v.

 

Fra og med 1. november og til og med 28. februar er sekretariatet kun åbent torsdage (9-15) og fredage (12-15) – lige bortset fra jul/nytår, hvor der er helt lukket. Men I kan under alle omstændigheder altid sende en mail – golfklub@himmerland.eu – eller lægge besked på mobilen – 5163 1978 – og henvendelsen vil fluks blive ekspederet lige så snart sekretæren er på pinden!

 

GOD VINTER!

SENESTE RETNINGSLINJER

Sat på siden 26.10.2020

 

Vi opfordrer fortsat til at man efterkommer følgende retningslinjer, når man kigger forbi sekretariatet:

* Max. 1 gæst/medlem på kontoret ad gangen.
* Respektér markeringerne i lokalet.
* Benyt håndspritten.

 

Og gældende fra og med torsdag den 29/10 2020 følger denne med: