SEKRETÆRENS SHANKS

VINTERTID

sat på siden 01.11.2019

 

Så er det blevet sekretærens tur til at holde vinterferie, sommerferie, påskeferie, helligdagsfri, juleferie m.m.m. - kort sagt:

SEKRETARIATET GÅR PÅ VINTERTID

 

Dette betyder, at sekretæren indtil udgangen af februar kun er at fange personligt og telefonisk...

 

Torsdage 09:00-15:00

Fredage 12:00-15:00

 

Dog undtagen 7.-8. november, hvor kontoret er helt lukket grundet den årlige deltagelse i GAF's (Golfens Administrative Forening) årsmøde og omkring jul og nytår, hvor der ligeledes er lidt ekstra lukket.

 

I kan til enhver tid lægge en besked - 5163 1978 - eller sende en mail - golfklub@hgsr.dk - som jeg så vender tilbage på, når jeg er på pinden.

 

GOD VINTER! :-)

ÆNDRING AF ÅBNINGSTIDER

sat på siden 21.08.2019

 

I perioden 30/9-28/10 åbner kontoret først kl. 12:00 om mandagen i stedet for kl. 09:00 grundet instruktørvikariat på et Fit&Sund-hold :-)

TIPS TIL TURNERINGSDELTAGERNE

sat på siden 24.06.2019

 

Sommerens mange turneringer er på vej, og vi glæder os til at se stor tilslutning. Vi skal derfor også lige kaste en venlig tanke til den altid charmerende turneringsledelse, hvis job med disse turneringer kan hjælpes godt på vej med ganske enkle midler:
 
- Bemærk hvor eller hvornår du skal starte, inden du henter scorekortet (også for de andre, du måtte være sat til at hente kort til) Startlisten kan ses på Golfbox.
 
- Hav kontanter - turneringsledelsen kan ikke tage betalingskort! - eller overfør turneringsfee'en via MobilePay til 70012
 
- Hav videst muligt lige penge. Turneringsfee'en er oplyst i de specifikke betingelser for turneringen og 'popper op', når du tilmelder dig via Golfbox. Fee'en er desuden nævnt i det lille 'forskræp', som du modtager kort før afviklingsdagen. Dette er med til at fremme ekspeditionen på den travle turneringsdag og giver såvel spillere som turneringsleder en bedre start på arrangementet!
 
Husk desuden...
 
... at læse turneringsbetingelserne inden tilmelding. Vi kan eksempelvis ikke opfylde hold-sammensætningsønsker i scramble, og vi har overordentlig vanskeligt ved at give sene – eller tidlige – starter ved gunstart… :-)
 
... at vi gerne - hvis det i øvrigt er hensigtsmæssigt! - vil forsøge at efterkomme særlige ønsker til starthuller eller medspillere - men at vi IKKE er tankelæsere eller nødvendigvis kan huske, at I "...jo altid gerne vil spille med dem og dem..." eller "...de sidste 7 gange er startet på 13. ...". Vi håndterer rigtig mange turneringer i løbet af sæsonen, så hjælp os gerne med at hjælpe jer :-)
 
... at have clearet med andre spillere, som I gerne vil gå i bold med, at de rent faktisk ER tilmeldt og ER indforståede med at gå i bold med jer!!
  
... at scorekort videst muligt afhentes på klubkontoret, hvis ikke andet er oplyst i turneringsbetingelserne.
 
... at scorekort også bedes afleveret på klubkontoret UMIDDELBART efter endt spil - og gerne udfyldt omhyggeligt, så der ikke er tvivl om, hvad der står. Det letter enormt ved indtastningen af scores og vi vil meget hurtigere kunne være klar med resultaterne, hvis dette efterkommes.
 
... at I, når I tilmelder jer via Golfbox, gør jer selv den tjeneste at kaste et blik på jeres profils forside og tjekke, at tilmeldingen er registreret og turneringen er at finde i oversigten over jeres tider.
 
RIGTIG GOD TURNERINGSSÆSON!

FORÅR!

sat på siden 28.02.2019

 

Så må det være forår! Kalenderen viser i hvert fald 1. marts lige om lidt, og så går klubsekretæren som bekendt på NORMALTID - og dét er et sikkert forårstegn :-) Åbnings- og telefontiderne lyder herefter:

 

Mandage 09:00 - 15:00
Tirsdage 09:00 - 15:00
Onsdage 12:00 -15:00
Torsdage 09:00 -17:00
Fredage 12:00 -15:00

 

...og så er jeg naturligvis også på matriklen de dage, hvor klubben har arrangementer i kalenderen.

 

Glæder mig til at se jer alle igen i vores dejlige Himmerland!