GOLFKØREKORT

Tag dit golfkørekort i HimmerLand
Ønsker du at komme i gang med at spille golf, kan du tage dit golfkørekort i HimmerLand. Kurset løber over to dage og giver dig den nødvendige undervisning i teori og praktik. Du vil få de færdigheder, der kræves for at spille på en golfbane.

Du vil efter endt kursus (og såfremt du har bestået) få et Golfkørekort. Dette kort er officiel dokumentation for, at indehaveren har gennemgået en grundlæggende oplæring i golfspillet i HimmerLand. Spilletilladelsen giver IKKE ihændehaveren adgang til spil på New Course, på Old Course eller på fremmed bane. Hertil er et medlemskab påkrævet.

Vores kursus opfylder til fulde de krav, som Dansk Golf Union stiller til erhvervelse af golfkørekort, og burde derfor uden problemer kunne give adgang til etablering af et medlemskab i hvilken klub, du end måtte ønske tilknytning efterfølgende. Tjek dog altid kravene i den klub, som du påtænker at melde dig ind i!

Nærmere info:
Læs mere om datoer, indhold og priser HER... (scroll ned til 'Golfkørekort')