Himmerlandspigerne

På disse sider kan findes nyttige oplysninger om Himmerlands "klubber-i-klubben". Ugeklubberne har selv ansvaret for at vedligeholde og opdatere siderne via klubsekretæren på mailadressen: golfklubhimmerland@gmail.com

SÆSON 2024

Vi er klar igen i foråret 2024 - se årets spilleplan lige HER... 🌸 og husk at støtte vores rare sponsorer 👇

RETNINGSLINJER

Hvem er vi:
Ugeklub i Himmerland Golf Klub for friske piger fra 18-års alderen.

Formål:
Skabe socialt netværk – hygge os med golfspillet – dejligt samvær med andre piger.

Bestyrelse:
For sæsonen 2024 er der valgt følgende bestyrelse:

Irene Larsen
Mobil: 5134 3291
E-mail: il@hurupmurerfirma.dk

Karin Havemose
E-mail: havemose.karin@gmail.com

Merete Mølgaard
Kasserer
Mobil: 2521 9826
E-mail: ts.aars@mail.dk

Kirsten Kastberg
Mobil: 4029 1079
E-mail: kirsten@kastberg-as.dk

Spilledag:
Tirsdag – man kan vælge mellem formiddag (kl. 10:00-10:30) og eftermiddag (kl. 16:00-16:20). Eftermiddagsboldene spiller så mange huller som lyset tillader det. Med det nye handicapsystem er det muligt at blive reguleret på 'skæve' antal huller - bare man har spillet minimum 9 huller.

Starttider:
Formiddag - Eftermiddag

Bane:
Der spilles primært på Old Course og ganske enkelte, udvalgte gange på New.

Spilleform:
Stableford – individuelt – holdspil – sjove/hyggelige spilleformer. Se formatet via turneringsopslaget i Golfbox.

Tilmelding:
Via Golfbox. (Frist mandag kl. 13:00)

Er du ny i Himmerlandspigerne og endnu ikke kender så mange af de søde medlemmer, så frygt ej... Du er nemlig meget velkommen til at få en du kender med i din bold - du skal blot angive det i kommentarfeltet ved din tilmelding, så sørger turneringsledelsen for at I kommer ud sammen.

Scorekort:
Afhentes og afleveres i Members Only (lokalet ved siden af klubkontoret).

Sæsonstart:
2. april 2024 (find link til spilleplanen øverst👆)

Kontingent: Prisen er som sædvanlig kr 300 for hele sæsonen. Tilmelding sker ved at overføre kr. 300,- til Merete på MobilePay til 25219826 inden den 15. marts. Gæstespillere betaler kr. 50,- (samt eventuel greenfee) ved deltagelse og indgår på lige fod med øvrige turneringsdeltagere på dagen.

Facebook og hjemmeside:
Følg os og vores aktiviteter her: Himmerlandspigernes Facebook-gruppe samt her på golfklubbens hjemmeside.

Præmieoverrækkelse:
Ca. én gang om måneden (find link til spilleplanen øverst👆) spiller vi kun om eftermiddagen og kun 12 huller. Efter endt runde samles vi til fællesspisning samt præmieoverrækkelse for den foregående måned. Det drejer sig jo om hygge – hygge – hygge.

Rækker:
Vil vi afgøre fra gang til gang – afhængigt af hvor mange vi er samt spilleform.SPONSORER 2024

❤️ Støt dem, der støtter os (her listet alfabetisk...)

❤️