REGIONSGOLF AFSLUTNING 2015

Så gik sæsonen på hæld og den blev traditionen tro rundet af med et afslutningsarrangement.

Lørdag den 12. september drog 22 spillere ud i en stableforddyst på Garia Course.

Efter runden gav klubben en lille en til halsen og derpå kunne præmier overrækkes til de dygtige efter nedenstående resultater. Ved præmieoverrækkelsen blev sagt tak til deltagerne og til regionsgolferne generelt for at have lyst til at bruge deres fritid på at repræsentere klubben. En særlig tak gik til kaptajnerne: Steven Grenaa, Bente Duedal Ravn, Georg Ravn og de tilstedeværende Hans-Henrik Schaltz og Peter Dahl for at give det ekstra nap, der nu en gang skal til for at fylde kaptajnsrollen - informere, samle hold, indberette osv. Vi håber at kaptajnerne - og spillerne - er klar igen til en ny sæson i 2016, hvor vi selvfølgelig atter skal have hold på banerne i Regionsgolfsammenhæng.

1. Peder Kristensen - 39 point
2. Frode Egekvist - 34 point (HCP 18,6)
3. Johannes Michelsen - 34 point (HCP 23,2)
4. Jan Henrik Svendsen - 33 point (HCP 14,1)

Bent Møller, Mette Edelved og Hans-Henrik Schaltz havde alle ligeledes præsteret 33 point, men måtte med højere handicaps lade sig nøje med rosene klapsalver.

Nærmest Pinden
Hul 6: Karen Margrethe Nielsen - 1,04 m
Hul 8: Frode Egekvist - 1,92 m
Hul 11: Jørgen Anton Nielsen - 6,0 m
Hul 13: Peter Dahl - 6,01 m
Hul 15: Jørgen Anton Nielsen - 0,80 m
Hul 17: Per Dalsgaard - 3,86 m
God stemning ved Regionsgolfafslutningen. Flere spillere dukkede behørigt op i 'uniformen' - den grønne polo, sponsoreret af klubbens Smiley Fond.

Tak for i år og på gensyn i 2016!