Tirsdagsherrerne - turneringsinfo

UGEKLUBTURNERING FOR TIRSDAGSHERRERNES MEDLEMMER

Start: Løbende start (hvis ikke andet er angivet i det specifikke turneringsopslag)

Format: Individuel stableford - 18 huller (hvis ikke andet er angivet i det specifikke turneringsopslag)

Scorekort: Skal afhentes i ’Members Only’ (lokalet ved siden af klubkontoret) og afleveres til turneringsledelsen umiddelbart efter runden. Der vil atter i 2024 blive benyttet spiller-scoreindtastning, men scorekortet skal under alle omstændigheder afleveres, så den indtastede score kan verificeres af turneringsledelsen.

* Du kan ved tilmelding angive, om du har behov for et lift eller kan give et lift og for runder spillet på New Course kan du frit vælge teested.

🏆 Ugens TURNERINGSSPONSOR kan ses i Golfbox! 🏆

WHISKY-SPONSOR

HOLE IN ONE-SPONSOR

PRØVERUNDER

Hvis du er medlem af Himmerland Golf Klub, men ikke har været med i Tirsdagsherrerne før, er du velkommen til mod betaling af 50 kr. pr. gang at deltage i op til 3 tirsdagsturneringer (MobilePay til 70012 - Himmerland Golf Klub). Herefter forudsættes der indmeldelse og betaling af kontingent (se mere HER...).

GÆSTER

Gæster, som ikke er medlem af Himmerland Golf Klub, er velkomne til mod betaling af 50 kr. pr. gang at deltage i tirsdagsturneringer (MobilePay til 70012 - Himmerland Golf Klub), og skal dertil blot betale normal greenfee i Golfshoppen inden start.

SPISNING

Deltagelse i spisning efter runden er ganske valgfri, men tilmelding til dette skal ske ved tilmelding til turneringen - alternativt på listen i Members inden start!

Menuen er: Dagens Husmandskost DKK 160,- (særlig tilbudspris til Tirsdagsherrerne) Se hvilken ret der er på programmet her nedenfor 👇

Ønsker du ikke menuen kan du vælge en à la carte ret i stedet til listepris. Find à la carte-kortet HER... (scroll ned til 'Se menukort') og husk at angive hvilken ret du ønsker

DAGENS HUSMANDSKOST

17-sep

24-sep

HimmerLandsgryde med kartoffelmos

Der tages forbehold for trykfejl og ret til ændringer.