BOOKING AF STARTTIDER

BOOKINGREGLER & -RETNINGSLINJER

♦ Medlemmer kan booke tider i Golfbox op til 28 dage forvejen.

♦ Husejere (der ikke er medlemmer) kan booke tider via reception eller proshop op til 28 dage forvejen.

♦ Gæster kan booke tider i Golfbox op til 5 dage før eller via receptionen som led i et ophold eller et arrangement.

Man kan maksimalt have 3 bookinger gemt i systemet ad gangen.

Det er personen, der bestiller tiden, der har ansvaret for at de af ham tilmeldte spillere møder op - alternativt bliver behørigt meldt af tiden.

Man skal afmelde tider, hvis de ikke forventes brugt. Udeblivelse fra en booket tid vil medfører sanktioner:

1. overtrædelse – Skriftlig advarsel

2. overtrædelse – Bøde svarende til fuld greenfee på den pågældende bane

Der opfordres til at fylde tiderne op - det vil sige at spille i firebolde - af hensyn til spilletempoet. Administrationen forbeholder sig ret til at sætte tobolde med nærtstående tider sammen af hensyn til flowet på banerne. Banerne vil blive pakket jævnligt og ca. 1½ uge frem i tiden. Benyttes medlemsnumre, vil den/de pågældende spiller/e modtage oplysning om oprettet tid i deres besked-box, såfremt man er tilmeldt SMS/e-mail-notifikationer. Tiden vil desuden fremgå af de impliceredes "Mine Tider" på Golfbox. Det betyder, at tobolde vil kunne opleve at få rykket deres tid. Det er selvfølgelig kun en tid eller to, og man vil altid blive rykket frem i tid - ikke tilbage. En booking 12.40 vil således kunne blive slået sammen med en booking 13.00 - så vær opmærksom! Eller hjælp os og søg selv at skabe firebolde, når I booker! Bookes fiktive greenfee-gæster for at fylde bolden op, hæfter personen, der booker tiden, for disse gæsters greenfee.

Ved spørgsmål eller kommentarer til tidsbestilling og reglerne herfor henvises der til tn@himmerlandgolf.dk eller telefon 6020 4278.